Härlig dag!

Vilka härliga vårtecken vi har hittat idag när vi var ute.





Vi såg även en fjäril, men den var inte så lätt att ta foto på! =)

Dessa vår tecken firade vi med:



Glass och vår jackor och gympa skor! =)

Helt underbart. Blev inte så mycket gjort inne, det var skönare att vara ute. =)

Jag och Selma vi spelade detta spelet där ute och gissa vem som vann:



Ja inte var det jag i alla fall! =) Jag fick till och med några extra runder där Selma ståd över för: mamma du måste nog träna lite! =) Ändå vann Selma!

Ja jag måste nog öva! =)

När Mange kom hem från jobbet blev det pappabus





Sen blev det mat, detta var inte lätt att dela och antagligen inte att äta heller tyckte Theo



Våfflor med sylt och grädde, mums (sylt och grädde överallt! )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni ser ut och ha haft härligt :)



hehe nej 14 i skuggan :) i solen kunde man vara utan jacka om man ville :)



japps han sa det iaf, men lite långt å åka till gbg bara för middag haha

2010-03-25 @ 19:56:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

haha här blåser inget jämfört med vad det brukar göra i malmö, undantag idag då :) idag var det en skön mini vind :)

2010-03-25 @ 20:56:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilka härliga bilder, förstår VERKLIGEN att ni hellre var ute!!! Tom en nyckelpiga, fantastiskt! Kram kram

2010-03-25 @ 21:06:02
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0