händelserik lördag

shopping turen i lund hos syrran gav varken skor (till mitt bröllop) eller en klänning till våra vänners bröllop den 10 april.suck, när ska jag hinna hitta klänning tills dess??

men två tröjor gav det, så lite nöjd är jag! =)

och så är jag så klart glad över att träffat syrran! =)

Anna och Felicia har precis åkt hem, Theo sover sen 20,00 tiden, Selma har somnat på soffan, det gjorde Felicia också ( hon mådde inte riktigt bra, för hon brukar inte somna)

Ska ta och bära upp Selma till hennes säng, men jag var uppe och letade efter Felicias strumpor (hon fick till sist låna ett par för små strumpor av selma, hittade inte Felicias) och gissa vem som låg i Selmas säng, jo Simba så jag måste upp och schasa bort honom innan jag kan bära upp Selma.

Min älskling är på svensexa, =) inte manges utan vår kompis P har svensexa idag!! =) jag tackade nej till möhippan som också är/var idag! tråkigt men jag hade bestämt med syrran och jag tycket det blev för mycket pengar att vara med på möhippan! tyvärr!

Nu ska jag bära upp Selma  sen är de väl dax att gå och sova själv, för jag vet ju vem som får vakna med barnen i morrn, inte är det min älskling i alla fall, han lär ju vara utslagen! =)

Kinamaten var god och sällskapet av anna liksa så!! =) underbar kväll.

natti!!


Kommentarer
Postat av: Becka

Åh, nu blev jag sugen på kinamat. Kanske ska ta och äta det ikväll..?



Spännande med bröllop snart! Mycket kvar att fixa?

Hittat klänning än? Blir det stort eller litet?



Hoppas du får en skön söndag!

2010-03-28 @ 14:46:10
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: hellan

Hej sötnos! Du kan få låna en klänning (och skor) av mig! du kan kolla in i helgen!

2010-03-28 @ 14:51:29
URL: http://hellagoessthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0