dockteater, mat, vin och shopping...

Vilken unerbart väder det varit idag, behöver jag säga att jag INTE vill jobba idag! =)

Men det var jag ju tvungen till, men efter en härlig lunchpromenad på lunchen vill jag verkligen inte gå in igen.

Vårjackan måste dammas av!! Hade behövt köpa en ny.

Barnen sover redan, helt otroligt! Selma somande till Ola och Amigo! vilket inte är vanligt för det är ju hennes blivande man säger hon. =) Kanske börjar kändisförälskelsen redan klinga av?? =)

Selmas somnade innebar att hon fick kissa halvsovandes och inte ens då vaknade hon riktigt ( det brukar hon göra) hon måste ha varit riktigt trött.

kanske inte så konstigt med tanke på allt som dem hittat på idag på dagis! dem har nämligen åkt buss och tittat på dockteater, vilket hon gned i ansiktet på Theo som såklar också ville åka buss. Återigen var han för liten, stackars lillbror! =)
Sen har dem varit ute hela eftermiddagen!


Efter en god middag som min älskling tilllagat (slutade 18,00 denna fredagen också, skönt att det snart är fem dagars ledigt) och ett glas vin på det är jag mätt och trött! =)

Imorrn blir det en tur till syrran i Lund, det ska shoppas på Nova i morrn! =)

Skor till bröllopet ( inte ska jag ha typiska bröllopsskor) och sen ska jag försöka hitta en klänning till bröllopet vi ska på den 10 april!
Johanna ska få slippa denna gången! =)

Kanske kan jag hitta en klänning till Selma också till vårt bröllop! håll tummarna!! (den klänningen jag hittade på nätet, funka inte, det var 5-10 veckor leverans tid på den och så hinner vi kanske inte få den så den struntade jag i.)

Efter shoppingen så ska jag hämta Anna och Felicia på vägen hem, sen blir det kina mat och vin och massor med traggande för mig och Anna =)

Mange är nämligen inte hemma! =)

Selma och Felicia får leka, hoppas Theo får vara med lite för Kevin följer inte med, han får vara hemma med sin pappa. =) en två åring räcker =)

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Låter som en topp helg,hoppas du får tag på allt! Nu får jag slita mig å se hur det går i lets dance :-) Kram

2010-03-26 @ 21:56:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: nadine

tack detsamma tjejen! :)

2010-03-26 @ 22:05:55
URL: http://otextat.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & lilltjejen

ja.. Usch får nästan lite ångest över hur fort tiden går & så tänker jag att om lika kort tid kommer hon vara 1½ år & han 3 år! haha..

2010-03-26 @ 23:31:48
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så himla skönt att man får ta på sig vårjackan igen :)



Jo vi hade en riktigt bra kväll. Tjejmiddag och tjejsnack. Perfekt!



Tack detsamma :)

Kram

2010-03-27 @ 01:00:56
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Johanna

låter som en härlig dag hoppas shoppingen går bra! jag hade gärna hittat en klänning till...behöver med en ny vårjacka.



du är så välkommen sen och titta på det nya vardagsrummet :)

2010-03-27 @ 13:47:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica Björk

Sv: Städa är så skönt tycker jag, man blir så nöjd när man är klar :D

2010-03-27 @ 20:23:45
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0