bakispizza vem är bakis?

Gårdagskvällen blev super mysig med god mat och trevligt sällskap, två nya bekantskaper träffade jag trevligt! vi tittade även på bröllopsfotografen men den var inte så bra som vi hoppats på ! men helt okej!
Tack Johanna!

Svärmor och svärfar ringde för en stund sen och frågade om dem fick bjuda på bakispizza, jag bara visst det går väl bra men vem är bakis??

Dem trodde nog att jag var bakis, men det blir man knappt på äppledryck med ciderkaraktär! =) Jag körde igår så inget vin för min del! =)

Men pizza tackar vi ju inte nej till! =)

Idag har vi mest städat och tittat på djur på datorn, Hellan ringde innan från australien och pratade med Selma (ja oss andra också) men hon berättade för Selma om att dem sett koalabjörnar och kängrus, så då var vi ju tvungna att kolla på sånna på datorn, och sen blev det massor andra djur också! =)

Hoppas ni haft en trevlig söndag och helg!!

kram


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

ha, ha ja du, en bakispizza är aldrig fel, men en pizza då man INTE är bakis är ju ännu bättre :-)

Ser att du haft en toppen helg, det har även ajg haft, nu ska jag njuta av lugnet innan sängen och holger kallar. KRAM

2010-03-07 @ 20:34:50
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0