pippi, karlsson...

Ikväll blir det också en runda till stan, äta lite gott och titta på black jack tror jag! 

Mysigt när man väl kan bara köra iväg utan att behöva titta på klockan och skynda sig innan barnen är för trötta!

Appropå barnen så har jag fått ett sms från Selma (läs farmor) att dem har det jätte bra och träffat Pippi, karlsson på taket, kling och klang och herr nilsson....(säkert fler i skrivande stund) och dem sov gott i husvagnen! =)

Simba vår katt här hemma saknar barnen, han går och letar mest hela tiden, men när dem väl är hemma så vill han helst inte veta av dem =) knaskatt!

Nu dra vi strax jag och Mange!! =)

uppdatering nu har jag pratat med Selma och hon hade så mycket att berätta, hon drog en hel historia om pippi!! =) hon är så mysig att prata i telefon med!! =)

Nu ska vi köra och äta!! magen skriker efter mat!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Black jack är bra :) men jag orkar inte ur soffan :)



haha jag hade säkert haft en bättre bild ;) Ja jag har 3veckor kvar och jobba, känns rätt okej.... nedräkningen kan börja!

2010-07-14 @ 20:20:08
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så underbart för barnen att få vara på ett sådant äventyr! När Luran blir större så har jag lovat enne att få åka till pippi :-) Kramis

2010-07-14 @ 21:09:36
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0