ösregn och åska

Vaknade innan barnen vaknade idag, av att det ös regnade och åskade. Ett minne susade förbi....var inte fönstret öppet på packes bil (som står här), kikade ut och jovisst var den nerrullad.

Snäll som jag är sprang jag ut och vevade upp rutan....då ser jag att mange visst också glömt veva upp rutan på sin bil!! Slarviga killar, märks dem är syskon!! hihihi...

Just nu åskar det inte,men det är nog på väg mera! ser så ut, och det skulle ju hålla på hela dagen sa dem ju!! jag hoppas det slutar tills i eftermiddag så vi kan se teater!! =) Min kusin är med i den, så det hade ju varit kul att få se! =) sista chansen idag!

Undra när Mange kommer att vakna idag?? och hur rund han var under fötterna när han kom hem?? =)  grabbkvällar kan vara rätt tuffa!! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Din man var ganska bra på det igår. haha träffade dem ute.... matte och din man slängde upp mig på deras ryggar, kul när man har kjol :P



blev inget batman, man jag överlever, skall ju tvinga med mig någon till liseberg sen när jag är ledig =) så då kan man åka tills man spyr om man vill :)



jag ahr sovit mig genom åskan.... synd det är rätt mysigt och ligga och lyssna på!

2010-07-17 @ 10:42:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj ska ta å stänga uthusdörren kom jag på, för nu kommer visst ovädret upp till oss under natten... Kram <3

2010-07-17 @ 19:22:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Jag har suttit här hela dagen och väntat på lite regn och åska. Det skulle verkligen behövas, för här är klibbigt och kvavt som tusan. Men nu har det istället klarnat upp helt och blivit blå himmel så det blir nog inget med det i alla fall. .p



Hoppas du har en skön lördag!

2010-07-17 @ 20:02:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Johanna

Haha nej jag förstår de inte kommer ihåg det :) Det komiska var att dan var där och då stod jag skicka sms så frågar matte mig vad jag gör, så jag säger jag skickar sms till min flickvän, oooops.. haha... aja!



Haha, ja om de tog emot mig på akuten någon gång kunde jag ju leta där, men de är för kassa på det....



haha nja åka till man spyr är kanske en överdrift, men massor iaf.... :)

2010-07-18 @ 21:50:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0