grillbuffé

Gårdagens kvällen var mycket trevlig, jag och mange åt grillbuffé mycket gott och mycket mat. Vi var mätta länge kan jag säga! =) Mange längst för jag är ju alltid hungrig!! hahaha

Sen träffade vi Anna och tittade på black jack, men dem var sådär igår inte för att vi brukar lyssna på dem, men i alla fall!

Myckte trevligt att träffa Anna själv så där utan barn! =) Händer inte så ofta!

Vi träffade även lite annat roligt folk, det brukar man göra när det är K-dagarna, så det var kul! =)

Idag kommer barnen hem...kanske...vi får se, jag tror nog att farmor och farfar är lite trötta nu...hihi...men vi sa att dem inte behöver komma hem idag om dem hittar nått roligt på vägen hem! =)


Idag är det torsdag, snart bär det av, nyfiken till tusen!


Kommentarer
Postat av: Trees

Alla bloggar jag är inne på skriver om grill! Det vattnas i munnen nu:)

2010-07-16 @ 15:21:52
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Johanna

Fått hem barnen?=)



Nej 14par strumpor räcker.... blev lite annat smått istället :)

2010-07-16 @ 20:31:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0