vilken dröm

Hade världens knäppaste dröm i natt!!
Tänket brätta den här så det inte händer i verkligheten.

Det var min bröllopsdag, vad som händer riktigt på dagen vet jag inte men allt var stresigt och inget blev riktigt som jag hade tänkt mig!

Helt plötsligt var jag i någon jätte stor lokal, och där var massor med gäster som jag inte kände, jag skulle dela ut lappar till alla var dem skulle sitta och jag visste inte ens vilka alla var! dem flesta såg ut som hevymetall artister som skulle uppträda!!! (VA??)

Vi skulle skynda oss för att alla skulle hitta sina platser. klockan var nästan 21,00 på kvällen när jag var klar och då hade vi inte ens gift oss än. typ 6 timmar försenade var vi, det började bli mörkt ute och vi som skulle gifta oss utomhus.
INgen hade fått någon mat, alla var lite sura och jag hittade inte ett enda kännt ansikte.

Helt plötsigt såg jag
mamma som stod och dukade och fixade med maten och gick till henne och bara grät VAD ÄR DETTA?? mamma sa bara att det är lungt vi fixar detta...HUR??? här är ju massor med människor jag inte känner och jag vill inte att dem ska vara här, jag vill ha MITT bröllop!!

Sen var jag het plötsigt i källaren:
jag hoppade i duschen och sen kom jag på att smink och hårspray och sånt låg kvar hemma, och jag hittade inte mina systrar eller någon jag kände. tillsist var det någon som jag inte alls vet är som körde hem mig .
de var massor snö ute så det tog en evighet. (det ska inte vara snö i maj)


Sen vaknade jag!!! hur konstigt var inte detta???!!!

jag känner mig lite överkörd eller nått!!

hoppas verkligen inte detta blir sant för då blir jag nog en runawaybride. =)

hoppas ni får en trevlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0