usch vilken morgon

Eller igentligen började allt redan igår kväll!

Theo somnade vid 18,00 i soffan tittandes på Lejon kungen! =) (gjorde kanske inte så myckte)
Men detta resulterade i att Theo vaknade klockan 23,00 i går kväll och ville inte somna om, förrän klockan var 01,00 (snacka om att jag var trött, ni som känner mig vet att jag gärna somnar klockan 22,00 =)..)

Sen sov vi i alla fall tills klockan ringde 06,30, men tror ni jag kom upp, NEJ. inte förrän klockan var 7,00 kom jag upp.

Gav Theo välling och satte igång Lejon kungen, sen hoppade jag i duchen och fixa till mig åt frukost, sen vaknade Selma, välling till henne också¨.

Allt var frid och fröjd.

Men när jag sen tittade ut lite mer nogrant, ÅNEJ, det har snöat!! Jaja det går väl snabbt att sopa av bilen tänkte jag.

Sen när vi skulle klä på oss ytterkläderna, så stängde jag ju av Lejon kungen, och Theo blev vannsinnig, slängde sig på golvet och skrek efter Lejon kungen. Fatta hur svårt det är att få på en arg Theo kläder och skor, 16 kg muskler och en järnvilja är inte lätt att handskas med på morronen!

Efter mycket om och men fick jag på kläder och skor och så ut till bilen, in med barnen och sen ta bort alla snö, men det var bara det att under alla snö var där så klart is på rutorna...GRRR...

Skrapa skrapa och sen iväg. När jag väl kom till dagis så var det kaos med parkering (pga. tillbyggnad och snö) ställde mig där lastbilarna brukar stå när det kommer leveranser och hoppasdes på det bästa.

In med barnen på dagis, där Theo blev jätte ledsen när jag lämnade honom =(

Sen upptäker jag att jag glömt min handväska (suck) bara att köra hem och hämta den.

Ingen bra start på varken dagen eller veckan!

När jag äntligen kom till jobbet så var jag slut!

Som tur är så är det ganska lungt här idag!

Skön lunchpromenad i snön (mindre kul med snö) och nu är snart min lunch slut!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Josefine Foto-tankar & Känslor

å tack.

Ja det är synd men det finns annat kul här såsom skara sommarland (på sommaren)

Ha en bra fortsatt dag!

2010-01-18 @ 16:00:33
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackar, hoppas du får en bättre avslutning på dagen.

Fixar efterätten till lördag om jag får :-) hittade ett gott recept

2010-01-18 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0