Söndag

Låg och hostade halva natten, inget kul alls!

Fick som tur var sovmorrn, för när jag väl lyckades somna så sov jag i alla fall! =)
Vaknade strax innan 10,00 och det var tyst helt tyst, vad händer? tänkte jag. Barnen brukar ju höras. Men det var tyst!!

Jag tassade upp, och då sitter dem och leker och är vänner , fantastiskt! =)

Hela dagen har dem vartit underbart snälle duktiga och hjälpsamma! Suttit stilla och på sina platser när vi ätit!! Är två års trotsen slut? eller bara ett tillfälligt uppehåll?

Vi har städat huset, Selma och Theo hjälpte till att dammtorka överallt, Theo sprutade fönsterputs på speglen och hjäpte till att torka!

Dem har plockat undan sina leksaker utan protester idag! =)

På efter middagen gick Mange Selma och Theo på en promenad som slutade på lekplatsen, jag orkade inte följa med idag, ont i huvudet efter allt hostande.

Jag satte mig i soffan och läste min bok, började på den i morse och nu är den slut! haha! Inte världens tjockaste bok, och texten var stor en tantsnuskbok som Mange kallar den!! =)

Jag behövde något lättsmällt innan jag tar tag i en ny kriminalare! =)

Nu hoppas jag bara att vi får barnen i säng i tid idag, dagis väntas i morgon!  Men Theo lyckades somna på min axel när jag dansade lite med honom (han skulle helst inte sovit något på dagen idag!) han är så svår väckt lilla Theo vill verkligen inte vakna!

När dem somnat, ska jag minnsann ta ett välbehövligt bad, hoppas på att hostan förvinner då! =)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha skall se på hockey kl 3 inatt..därför skall jag vara uppe så länge haha

2010-01-03 @ 19:40:44
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja litta tokig är jag allt S jag är ju ledig så då går det... :) och inga småttingar som väcker mig heller..:)

2010-01-03 @ 22:53:28
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

usch jobbigt... jag är glad jag inte ha hosta det är drygt jobbigt, hoppas den försvinner snart.. nej förstår du inte kan tänka, det kan man inte när man inte får sova

2010-01-04 @ 13:16:01
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0