Ledig

Måndag! Igen!

Vilken tur att vi är lediga idag! Dagis har stängt idag pga. planeringen eller utbildning, och det enda dem kunde erbjuda var att lämna på ett annat dagis med vikarier. som tur är kunde jag vara ledig!  Känns inte så bra att lämna busfröna på annat dagis med vikarier dem aldrig träffat!

Idag ska vi försöka städa lite och sen köra och handla lite mat i eftermiddag.

Ikväll ska jag iväg till gymmet som jag tagit en paus i från alldeles för länge!! ska bli så skönt att komma igång igen! =)

Festen i Lördags var väldigt trevlig! =) Tack Petra!

Igår satte vi upp sängen till Theo, vår stora kille! När barnen kom hem från farmor och farfar så visade vi barnen deras överrasknigar.

Theo blev jätte glad för sin nya säng. åå säng ny...klättrade upp direkt och la sig tillrätta! =)

Selma blev också jätte glad för sitt skrivbord. Satt där halva kvällen och ritade! =)

Så trippen till Ikea blev väldigt lyckad! =)

Nu ska jag ta och försöka städa lite (känner mig inte motiverad precis).

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha alla nöjda och glad..... :P



haha ja jag glömde ta bort kort... jag trodde jag skrämt på r, men tydligen inte... vi prata en hel del igår... alkolås på mobilen, ja tack haha!!!



jag har ont i benen idag, måste var för jag dratta i den jävla snöhögen haha. och tappa min mat haha

2010-01-11 @ 13:01:51
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0