kalkon middag

Jaha nu var kalkon middgen över!!

mycket trevligt var det, go kalkon lyckades jag med!! =) och god efterrätt! =) chokladpudding med banan och grädde med lite mörk choklad riven över...mums!! =)

Mysigt blev det också, massor prat om bröllopet och lite guld fick vi av mamma o pappa, åter kommer med varför!! älskar dem massor!! =)

Syrran lånade min gamla balklänning! =) och jag letade upp en klänning jag hade när jag var brudtärna till min fasters (o farbors) bröllop kanske Selma ska ha den när vi gifter oss! =) den är jätte söt! =)


Nu ska jag snart gå och sova, är rätt trött, även om jag fick sova i natt tack vara host medicin som igentligen är selmas...men vad gör man inte för att få sova!! =)
 
puss på er


jag återkommer med lite bilder och mer info i morrn!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, kom gärna med lite tips...behöver nytt :)

ses snart 'prosit*



härligt gäng vi kommer vara...du hostar å jag nyser haha

2010-01-06 @ 12:04:32
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

tacos är aldrig fel det heller. Blev theo lite glader när ni kom hem?



ja jag hoppas att jag med kan somna tidigt ikväll.. hoppas hoppas.

2010-01-06 @ 20:07:27
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0