bättre sent än aldrig

Ska vara en fin bild här, men den vill inte fungra!

Vet inte varför jag fick rosa färg här??

orkar inte...

Med denna award följer lite måsten:

 

- Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv

-Välj sju bloggar att skicka den till

-Länka till dessa bloggar!

Jag äter inte skaldjur av någon form, tycker inte det är gott

Älskar att gå i slappekläder hemma

Äter alldels för mycket choklad

Tycker det är skönt att "glömma" mobilen hemma ibland

Vill få ork till lite träning nu

Längtar jätte mycket efter att tilläggs isolera och måla/tapetsera om sov rummet

Blir fru Lundahl i Maj (om någon missat det)


fick denna award av Johanna för rätt länge sedan, men bättre sent än aldrig =)

Någon som inte gjort den så är det bara att slå till nu och göra den!







Kommentarer
Postat av: Johanna

Bättre sent än aldrig :)



ja nu slipper jag frysa tack vare mor... :) ja jag får nog göra det ... :)



får en ny fin mobil av telenor btw... happy :)

2010-02-03 @ 20:10:06
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0