Veckan som gått

För en vecka sedan, söndags förra veckan hade jag en Madde dag som var så skön, men jag har inte hunnit blogga så mycket veckan som gått, så här kommer veckan:

Söndag:

Då hade jag som sagt en Madde dag, jag gjorde inte så mycket, slappade mest här hemma och så hängde jag upp nya gardiner och tog ett varmt skönt bad.







Måndag och Tisdag:

Då låg jag hemma på soffan och hade feber. Gjorde inte så mycket mer än att köra och lämna barnen på dagis och köra och hämta dem.

Tittade på film gjorde jag också, tre av mina favoriter Gothika och Twister och The day after tomorrow. Någon annan också men jag kommer inte ihåg vilka det var!


Onsdag:

Lite piggare och fick köra Selma till dagis och Theo till doktorn, som konstaterade att Theo hade öroninflamation.

Torsdag:

Tog det lungt på förmiddagen för att invänta syrran och hennes sambo (C). När dem kom så blev Selma och Theo jätte glada och haffade dem direkt för att leka! =)

Sen skulle jag och syrran och Theo köra och fixa till brudklänningen =) och titta på kläder till Theo, så nu kommer han att vara så söt på bröllopet. =)

Klänningen kommer att bli jätte bra, jag är så nöjd och glad! kommer att bli så bra! =) Nu är det skor som ska fixas! =)

Selma och C lekte hela eftermiddagen, och selma hade i alla fall haft jätte kul! =)

Fredag:

Då va det dax för jobb, Syrran och C var här och lekte och passade Selma och Theo. Och det tyckte i alla fall barnen var jätte kul, en hel dag med dem. =)  syrran nr 2 kom också hit och var med och lekte.

Sen på kvällen så kom även manges bror, och vi hade lite middag med lite bröllops meny och tema. blev mycket prat om bröllopet precis som planerat.

Maten blev bra, man måste ju provlaga maten så manvet vad man bjuder på ! =) Nu hade vi ju inte allt, men en del, så vi får provlaga det andra vid ett senare tillfälle! =)

Lördag:

Då hände inte mycket alls, vi tog det bara lungt, Mange fixade med bilarna. Jag och barnen slappade mest.

Söndag:

(idag) har vi städat och fixat lite, jag har inte varit på mitt bästa humör direkt (som ni kunde läsa innan)

Nu känns livet lite bättre i alla fall. =)

I morrn är det en ny vecka och förhoppningsvis piggare och friskare. Ska till tandläkaren eller jag tandhyginisten (eller hur det stavas) i morgonbitti. =( kanske inte den roligaste sak man kan göra en måndagsmorgon! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0