stackars Theo

Ja hos doktorn gick det ju nästan bra, förutom att Theo fick ett av sina utbrott medan vi väntade! suck, en genomsvett mamma var det som träffade doktorn sen!

Vi som åkte dit för att få hostmedicin till Theos hemska hosta, fick åka till apoteket och hämta ut både hostmedecin och pencillin för öroninflamation.

Det kom lite som en chock, för han har inte klagat på att han har ont i öronen!!  Men nu ska han väl snart bli sitt vanliga jag igen!!
Tänk att han har det i båda öronen utan att sagt eller visat något!! lilla killen!!

Inga problem har det varit att få i honom det heller, som tur är. Gäller bara att locka med rätt saker och bli jätte glad och applodera när han tagit den. Då blir han så stolt! =)


Jag själv är nog inte riktit frisk än, för efter pärsen att bråka med en Theo hos doktorn och sen apoteket och där vänta på att det skulle bli vår tur och sen vänta på att dem skulle blanda pencillinet. så var jag slut! Theo också för den delen, han sov i två timmar sen var jag tvungen att väcka honom för vi skulle ju hämta Selma. Tur att man har sånt bra dagis så jag ringde dit och sa att vi blev lite sena för Theo fortfarande sov, och det var absolut inga problem! =)

Jag är fortfarande rätt trött, nu måste jag börja bli lite pigg igen, för i morrn ska det ju provas brudklänning!! Syrran har kommit ner till skåne!! =) tåget blev bara 20 minuter försent, så det var ju inte så farligt!! =)

Nej nu ska jag slappa en stund till i soffan, sen ropar nog sängen!!



Kommentarer
Postat av: pelle

Det kan inte vara lätt att vara morsa alla gånger, det har man lärt.

2010-02-25 @ 14:12:15
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Johanna

Vad skönt de kom ner :) tänkte på dig igår, men glömde skicka och fråga. kan du förlåta mig?=)

2010-02-25 @ 21:42:41
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha japps det kan man säga... =)



bra bra... :) hoppas det gick bra idag för dig :)

2010-02-25 @ 22:42:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naw stackarn!! =/ Hoppas han kryar på sig snabbt.



Haha ja ibland lyckas man med massa grejer :P



Vi hade jätteroligt. Knäppa idéer fick vi såklart och höll oss vakna tills 8.30 på morgonen. Inte alla hönsen hemma.

2010-02-26 @ 01:40:00
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0