skåne visar sitt rätta jag igen!

Nu börjar skåne likna sitt rätta jag!! snöade som bara den i natt och morse, och nu smälter snön sakta men säkert bort!! Precis som det brukar! Men vi har ju haft ett vitt skåne i 2 månader och det hör ju inte till vanligheterna direkt! =)

Efter mycket skottande tidigt i morse, kom jag och Selma iväg till friskis och gympan, när familje gympan var slut så kom farmor och farfar och hämtade Selma (dem skulle köpa tyg till en klänning Selma ville att farmor skulle sy) jag gick in i gymmet och tränade lite till! =) så skönt! Sen dusch och i väg till systemet och maxi. LIte vin till middagen ikväll och såklart mat till middagen ikväll!! haha

Skön för middag med lite Selma mamma tid och lite egen tid!! aldrig fel!

Selma har fortfarande inte kommit hem än!! =) Hon förljde med på lite andra ärenden farmor och farfar hade!! Hon sa i morse att hon saknade dem, så gissa om hon blev glad när dem kom och hämtade Selma på friskis?!! =)

Gissa om jag kommer att ha träningsvärk i morgon, har ju skottat massor idag, familjegympat och styrketränat. AJAJ i morrn skulle jag gissa!! Undra i fall jag kommer ur sängen?! =)



så här fint är det inte längre, nu har all snö försvunit från träden! Men i morse var det så här fint i vår trädgård! =)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

hi, hi tacka snön för att du kommer att vara sååå fit till bröllopet ;-) ler Kram!

2010-02-20 @ 16:26:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kovacevic

nu är svaren ute på bloggen :)

2010-02-20 @ 18:15:11
URL: http://ellenemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0