Selma städade och var duktigt

Idag kändes det inte bra att lämna barnen på dagis, nu när det går kräksjukor på dagis!!   Men vad har man för val?? Tänk om man kunde ha semester nu så man slipper skitet, men det kan man ju inte! Eller inte jag i alla fall!

Gårdagens städande gick jätte bra, nu är det så fint där hemma =) Mange var super duktig och städade nästan allt själv, jag gick och små plockade lite här och där, men Mange gjorde grovgörat!! min underbara älskling! =)

Selma var med super duktig, hon städade sitt rum helt själv, plockade undan och dammtorkade och dammsög, (kanske inte alla hörn blev kliniskt rena, men vad gör det? när hon var så duktig och skulle göra allt själv)

Städningen (och förkylningen) tog slut på hennes krafter så hon somnade 17,30 i soffan! =) Eller nästan somnade, vi borstade snabbt tänderna och kissade henne och lite välling sen sov hon gott. Ända till klockan 20,00 då hon vaknade och sen kunde inte hon sova. (suck) Men vid 22,00 sov hon igen!

Idag är det måndag (om någon missat det ) Jobba till 18,00, sen får någon av oss köra och handla (igen)




Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman

SV: Jo det tror jag med. =)

hittar du på idag då ?



KRAM

2010-02-01 @ 14:06:34
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken dryg jobbdag du har idag, trist och sedan handling på det... Här har jag och luran just gjort enschiladas tillsammans, hon är riktigt duktig på att hjälpa till! :-) Å kolla du in babyräknaren på min sida så ser du när det är dax enl BF 17/2 iaf, får se om en stämmer eller om det blir före/efter. Kram

2010-02-01 @ 16:09:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!

Ja jo de e snart dags att flytta. ha ha alltid ska jag göra allt så fort . ler.

MEn de ska bli så underbart att bo tillsammans. LYCKA!

Massa kramar

2010-02-01 @ 17:04:27
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej vännen, så "skönt" (missförstå mig rätt) att det är fler som ahr det lite bängligt med sömnrutinerna, man känner sig som man är helt ensam om det... Men det verkar fungera det vi försöker, hoppas jag iaf! Hoppas även ni får ordning på rutinerna igen. KRAM

2010-02-02 @ 16:15:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0