Put it on!!

I Natt har nog ett litet monster flyttat in i Selmas kropp., vilket humör hon har varit på idag....ojojoj!! Hoppas monstret flyttat ut tills i morrn!!!  =)

Har inte hänt så mycket idag, jobbat och jobbat!! Ja vad ska man säga!

Idag när jag var ute på min lunchpromenad såg jag en väldigt färgglad bil, och det är klart man tittar lite extra.

På sidan stod det put it on....hmm tänkte jag sen körde den förbi och på baksidan stod det Jag kör säkert! Gör du?

Sen parkerade den så jag gick förbi nyfiken som man är, tänkte undra vad dem gör reklam för! och ja kondomer var det!! =)

Är så trött idag, jobbigt med helg och måndag! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja jag skall äta piggeling nu...semlan tog jag till fika :)

2010-02-15 @ 20:54:21
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ojoj, temperamentet visar sig? Kanske inte heller är ett fan av måndag?



Haha jadu.. hon trodde det var mineralvatten men det var det ju då inte. Efter första klunken borde hon fattat det kanske? Men njae.. ;)

2010-02-15 @ 21:37:16
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Annika

Oj de mornarna är inget kuliga alls;-)



Hoppas Ni fick en betydligt bättre start idag ;-)



Tack för alla underbara kommentarer Du lämnat senaste månaden Madde!! Betyder enormt mkt för mig!



Varma kramar!

2010-02-16 @ 11:22:52
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

hehe jo precis :) Jag passade på att vila i alla fall faktiskt haha!

Jag önskar bara att jag kunde ta dom här jäkla järntabletterna så det blev bättre men jag spyr varje gång och jag tror inte det hjälper då :/

2010-02-16 @ 11:23:34
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0