lite bättre idag!

Ligger forfarande hemma med lite feber, den börjar ge med sig, men är inte bra än!! blir att vara hemma i morrn också så jag är riktigt frisk på torsdag.

För på torsdag sak jag prova min brudklänning igen, och passa in den, för den behövs sys in lite. 
Och så ska vi kolla på några kläder till Theo också som ska vara näbb. =) Han kommer att bli så söt tror jag! Sen ska jag bara hitta en klänning till Selma också och det verkar vara den svåraste uppgiften hittills!! Jag hittar inget som blir bra!! suck!

Syrran ringde innan och hon har lyckats boka om tågbilljettern så dem kan komma ner till skåne, pga snökaos skulle det tåget dem skulle åka med inte köra!! Men trots att dem inte hade ombokningsbara biljetter lyckades hon boka om dem pga. vädret!! jippi!! jag är så glad.

Syrran ska jag följa med och kolla på klänningen!! =)

Sen ska vi på fredagen ha lite mys middag här hemma , så vi kan prata om bröllopet!! Och så ska syrran och hennes sambo passa Selma och Theo hela fredagen. Barnen kommer att bli så glada när jag berättar för dem!! =)

Måste berätta om min underbara Selma.

Igår när jag skulle köra dem till dagis, så snöade det. Selma gick ut och ställde sig på trappan i snön och skrek:

- Jag vill ha sommar!!  jag vill ha sommar NU!!!

Hon är ju för söt!! =)

Nej nu ska jag hoppa i duschen, så kanske jag mår lite bättre!! Sen är det snart dax att köra och hämta barnen!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt de kan ta sig ner iaf :) Hoppas du hittar något snyggt till selma med :) jag skall ta med min klänning hem nu i mars så mor får leka lite med den :)



Skönt du börjar må bättre, feber är ett jävla skit...:( jag är glad jag sluppit det på ett tag nu :) ja ljusen är slut nu. Har bara en ansiktsmask kvar sen är presenten din väl använd..... :)

2010-02-23 @ 14:26:59
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så skönt att det går åt rätt håll å du blir bättre,och så skoj att din syster kan följa med å pröva klänningen :-) STOR kram!

2010-02-23 @ 15:02:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hoppas de kommer fram :) jag hoppas mitt tåg går som det skall på fredag.... :) hem skiter jag i, men upp vill man ju alltid.... :)



ja kryckor fick jag, men kommer nog inte använda dem så länge de inte lär sig skotta och grusa i denna stan, helt hoppplöst.... man får all uppmärksamhet när man kommer med extra ben med...till och med gamlingarna tycker synd om en... :)



Haha det är som jag säger, tanden ;)

2010-02-23 @ 15:55:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jag ska med gå ut och skrika lite åt snön :P Du har en bra smart dotter du... sommar sommar :)



Tack tack :)



Nej nu jag blivit av med min feber som tr är.

Hoppas du mår bättre.

2010-02-23 @ 18:23:24
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0