hemtelefonen paj!

snöskottningen igårkväll gick ju bra, en halvtimme höll jag på, fasiken vad det är tungt att skotta snö, men grattis motion är aldrig fel! =)

Fick ett sms i morse av min älskling som tykte jag hade skottat fint =)

Idag ska vi köra och hälsa på min mormor, Selma har velat det nu i flera veckor! =) hon är så söt, mamma kan vi inte hälsa på gammlemormor?? det vill jag!!

Ingen hemtelefon har vi heller som fungerar, nått galet med lednigen sa dem närjag ringde, men internet fungerar i alla fall!! det är ju bra!!  Kan ta 5 arb. dagar innan det funka igen! suck. men vi finns på mobilerna, och jag har kopplat hemtelefonen till mobilen! =)

Ska även köra till posten idag och hämta ett paket från ellos, jippi!! lite kläder till barnen och nya gardiner till vardagsrummet!! kommer inte ihåg om jag beställde nått mer!?

Nu ska jag hoppas i duschen och fixa till mig och barnen sen bär det av till ga.mormor för lunch och alldeles säkert fika också (brukar alltid bli lite go´a kakor! =) mums)



Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha då är vi två, jag vill också ha kontroll på allt... så även bröllopet, så jag övervakade liksom du s Och gardienrna vill vi se sedan! KRAM

2010-02-18 @ 10:01:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Tack, allt för bra gick det inte men nu har dom i alla fall börjat en utredning om varför värderna är så dåliga eftersom jag spyr av tabletterna vilket tydligen inte ska vara vanligt.. Hon vågade inte rekomendera några andra tabletter eller så förens dom vet något som jag inte förstod haha..

2010-02-18 @ 11:32:32
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt då kan du ta ner tomtarna nu då ;)



2010-02-18 @ 12:33:29
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt att det inte funkar som det ska.



Haha nej det låter ju inte alls lika gott.

2010-02-18 @ 16:07:54
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0