friska barn

I dag har jag varit hemma från jobbet, men alldelse för friska barn!! =) I morrn blir det dagis igen, märktes idag att Selma var rastlös och att Theo äntligen är som vanligt, busig och påhittig!! =)

Så idag har dem stökat till Selmas rum hur mycket som helst, skulle dem städa sen?? NEJ!!

Vi har lekt med lera, haft mora träsk disko och puzzlat! =)

Lite städning hann jag också med, Selma och Theo hjälpte till att dammsuga! så duktiga så! =)

Sen medans sjömansbiffen stod på spisen och puttrade passade jag på att bada barnen och som vanligt blev det vatten över hela govet!! =)

 Har precis kommit hem från maxi, så skönt det är att handla vid 20-tiden, inget folk, så snabbt går det!! =) Nu är det dax för CSI NY!

Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Hehe okej, blev det bara A namn i mellan namn av en slump eller vill ni att alla ska börja på samma bokstav i mellan namnet? :)



Tack för tipsen! Vi har en lång lista att gå igenom nu haha..

2010-02-09 @ 01:17:37
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

nej men va kul :) Släktnamn är lite kul, Adam har sin pappas namn i mellan namn (för att han skulle få mitt efternamn) :)



2010-02-09 @ 12:13:22
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Stort tack för den tummen, den lär behövas... Skall strax bege mig ner :-) Kram!

2010-02-09 @ 12:21:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0