onsdagens bravader

Idag har jag faktiskt vilat!! på förmiddagen i alla fall! =)

När jag hade hämtat Selma och Theo på förskolan, blev det inte så mycket mer vilande idag!




Selma o Theo leker eller gör någon tävling med Theos bilar.



Sen rullar vi köttbullar, hur många som helst belv det, men det är bra, snart julafton sen blev där till några middagar också. Helt perfekt! =)





Medans jag stekte köttbullarna så underhöll Theo mig och Selma med gitarren ("luftgitarr" i plast) och sjöng mamma mia, eller försökte sjunga den sången i alla fall! =) Så söt, synd att jag inte filmade det! =)



Sen tröttnade han på det och spelade lite dator istället! =)
Innan jag fattade vilket spel han ville spela, herregud han blev så upprörd för att jag inte förstod! =) Men tillslut så fattade jag vad han menade! =)

Nu är jag i alla fall trött igen, så nu ska jag ligga på soffan och vila tills det är dax att gå och lägga sig! Barnen sover förhoppningsvis nu, dem ligger i alla fall i sina sängar! =)

Det var denna dagen!! =) Undrar vad det blir för något i morgon!! Om alla barn är friska (eller någerlunda i alla fall, dessa förkylningar kan ju göra en galen!) så ska vi köra till Anna och barnen och leka lite!  =)


Kommentarer
Postat av: missay

vilka söta barn du har :D

2010-12-09 @ 09:15:11
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka duktiga köttbulsrullare du har <3 Kram

2010-12-09 @ 12:14:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0