stulen

Den där bilen som körde av vägen, visade sig inte vara vilken bil som helst, för en stund efter att han som körde bilen lämnat den (en företagsbil) och åkt iväg så kom polisen.



Det i sig är kanske inte så konstigt. Selma och Theo tyckte det var myckte intressant. Eller mest Theo som stod uppe i fönsterkarmen och tittad på polisbilen.

Men polisen tittade och fixade och sen kom dem tillslut och knakade på dörren.

Dem undrade i fall jag hade sett föraren och kunde ge något signalement, för bilen var tydligen precis STULEN!!

Något jätte bra signalement kunde inte jag ge, för så noga tittade jag ju inte.

Vilken tur man inte gick ut, men där var ju en lastbil som försökte dra upp honom....hmmm...han måste ha varit lite borta den här tjuven...

Theo mår fortfarande inte bra, men nu har han feber istället. han la sig på soffan och somnade bara rätt upp och ner, det hör inte till vanligheterna om man säger så.



Varför Selma och Theo flyttat soffkuddarna är en bra fråga, men lite söt är han allt när han ligger där och sover! =)

Jag har faktiskt putsat insidan av fönsterna idag, det behövdes definitivt efter att dem stått i fönstret och tittat på poliserna! =)

Måste tänka ut något att ha till middag?? VAD?? någon som har något tips??





Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart det är spännande med polisbilar utanför fönstret :)



Haha ja det har varit mycket fest, nu behöver jag nog en lugn och skön helg. Syrran kommer hem så det blir nog ltie julbak och annat fint :)



tack tack! Blev faktiskt nöjd med den, jag är inte så mycket för julpynt annars men svart o silver är ju fint :)



Hur är allt med dig? :) Närmar ju sig med stormsteg!!

Kramisar

2010-12-15 @ 16:17:11
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: missay

vad sjukt att sno saker sådär! :O

2010-12-15 @ 16:57:51
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men oj så läskit/spännande!!! Förstår barnen kikade!!! Å en stor krya på kram till sjuklingen <3

2010-12-15 @ 17:01:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha då får vi se om det körde igång bebis :)

kan tänka mig theo gillade polisbilen :) så ja idga är en bra dag och föda barn men du får skynda dig dagen är snart slut =)



ja jag postade mina julkort i måndags =)

2010-12-15 @ 17:04:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0