snöar

Snö Snö.....  vi får en vit jul i alla fall, så här vi vet jag inte när den var sist hos oss. =)

Ja lite har det allt snöat, Mange jobbar hemma idag, skönt, inget kul att köra idag.

Nu har det börjat blåsa också, så lite driver blir det säkert! suck.

Skulle inte förvåna mig om bebisen bestämmer sig för att komma ut idag, innan vi har skottat och rensat bilarna från snö....hahahaha!!

jaja, vi får väl se. Kommer säkert i morgon!!

Theo står och rycker i mig nu, han vill se monster bilar på datorn!!  han och sina bilar!

Händer inte så mycket idag, plocka undan det sista och städa toaletten, det är väl typ allt. Sen ska det bara mysas.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är glad vi körde ner i går idag hade jag inte satt mig i en bil frivilligt. Hoppas bebis stannar kvar till 25 iaf :)



ja håll tummarna!

2010-12-23 @ 11:51:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0