slapp dag

Idag är det lite av en slappedag, har inte gjort något alls än.

Mange har fixat knäck och håller på en en jansons nu. Hans tur att fixa grejor idag känns det som! =)

Fick lite sovmorogn i morse, inte för att jag sover särskilt bra överhuvudtaget. Vaknade vid 9 men låg kvar i sängen läste ut min bok och lyssnade på Mange och barnen! =) Mysigt att bara ligga kvar i sängen en stund, slippa hoppa upp ur den och fixa frukost åt hungriga barn! =)

Igår kväll var jag en runda hos Johanna, trevligt som vanligt. Behövde verkligen komma hemifrån lite!! Nu har jag lite mer energi till mina barn igen! =)

Senare idag blir det barnkalas hos Theos dagiskompis. Theo har längtat hela veckan efter detta kalaset och framförallt att för ge paketet!! Och förhoppningsvis få provleka lite med presenten! =)

Hoppas ni får en trevlig 4:e advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0