första lediga dagen!

Min första mammalediga dag har susat förbi...

Känns inte som så ledig måste jag säga, men nu är en massor avklarat, så i morgon när barnen är lediga från dagis hela dagen kan vi bara mysa och busa. =)

Idag har vi (jag och Mange) varit hos BM, det vanliga, hjärtljud 156, mått, blodtryck....

Allt var bra, sen var bar det av för UL undersökning för att beräkna hur stor H*N är!  Nu väger H*N ungefär 3400g, så det kommer att bli en ca:3800-4000g bebis, beror ju lite på när H*N vill komma ut!! =) 
tror dem i alla fall.
Men inte fick vi se ansiktet på bebisen idag heller, den rackaren vill verkligen inte visa ansiktet för oss! =)
Leker redan kurragömma!! =)


Sen hämtade jag barnen och sen körde vi till maxi och handlade.

Så någon lugn och ro har jag knappast haft!! Men det gör inget. Nu kan vi vila hela dagen i morgon istället! Och så slipper vi ju handla ikväll och det är ju rätt skönt! =)

Nu får jag sätta igång en maskin tvätt, hänt en olycka idag på dagis! =)



Kommentarer
Postat av: missay

händer det något roligt i veckan?

2010-12-06 @ 19:25:26
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Det är så otroligt härligt att du är gravid igen =)

Har jag sagt grattis? Om inte så ett STORT grattis till er=)!!!♥

2010-12-07 @ 22:04:49
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0