Vad då ledig dag??

Ledig dag...jo men visst...

Klockan 8 skulle jag vara och lämna min bil för en ny ruta (stenskott) därifrån gick jag och barnen (Theo i vagn) in till stan.
Theo hade tid för klippning klockan 10,00 så vi hann leka lite i T-parken först. Där snurrade Selma Theo på en snurra. Theo tål inte riktigt det, gick som han drukit lite mycket alkohol...sen kräkte den stakaren. Ingen bra idé att snurra honom så fort!

Sen gick vi vidare till frissan, Theo blev jätte fin i håret =) Och han var så duktig, satt alldeles stilla. =)

Sen bröt helvetet lös, Theo blev trött och hungrig (inte konstigt kanske efter olyckan på lekplatsen) Han satt i vagnen och skrek efter välling....Inte hade jag någon välling med mig det är ju mitt på dagen !!

Gick in på ett fik och skulle äta lite tidigt lunch, Theo fortsatte skrika, inget skulle han ha bara välling. Pinsamt? JA!
Tillslut åt han lite macka och lite chokladboll, genast blev han på lite bättre humör. Tur att det aldrig är så långvarigt det där surahumöret! =)

Sen blev det buss hem och det tycker dem ju allid är kul! =)

Allt detta har vi hunnit med innan klockan ens var 12,30.

Gissa om jag är trött nu!

Blir nog inte mycket mer gjort idag. När mange kommer hem ska vi köra och hämta bilen! Ska bli skönt med en ny ruta. inte för jag har stört mig speciellt mycket på stenskotten. jag ser inte ut genom rutan så högt upp! =)

 



Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken förmiddag! Haha



om du är snäll kan du får låna filmen av mig :)

2010-08-26 @ 13:53:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Du får vila upp dig på jobbet imorgon :)



ja klart du är, påminn mig nästa gång vi skall ses att jag tar med filmen! :)

2010-08-26 @ 22:01:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0