underbar, härlig dag

Idag har jag och barnen haft en underbar härlig dag!!

Skånesdjurpark är aldrig fel! Hela dagen har vi spenderat där. Snälla och goa och glada barn har jag haft.

Inget bråk inget tjafsande eller tjatande! Helt underbart!


Selma gillade att få klappa kalvarna, Theo är lite fegare så han vågade inte! Väldigt söta var dem.



Lunchdax.



Vi tittade på björnarna när dem fick mat, äpple och till efterrätt fick dem minsan glass....frusen yoggi och fil men jordgubbar. =)


Älgkalvarna roade också en stund. den har ju så långa ben. =)

En helt fantastiskt underbar dag. trött i kroppen är jag nu...

Selma och Theo somnade i bilen på vägen hem, så dem är inte trötta nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

nja jag gillar inte ens lämna blodprov, så nja....men det skall säkert gå bra, barnmorskan verkade rätt trevlig när jag var där i onsdags och fråga hur jag skulle sätta min bedövning :)



2010-08-13 @ 11:32:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka fina bilder å vilken härlig dag! Hoppas även hotmail problemen löst sig för dig... KRAM

2010-08-15 @ 18:26:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0