ny dator?!!

Min bärbara dator har lagt av!! totalt...

Önska mig en ny!!  Kanske har jag en på gång, ny för mig men inte ny ny! Men det gör inget, bara den funkar!! Lite svårt det där med datorer tycker jag, jag kan typ inget om det! =)

En kompis hade en dator över...oj vad bra för mig, men sen är det lite svårt med priset, hon frågar vad jag vill ge, men jag har ju ingen anning...Hur mycket vill DU ha???

Får ta och prata lite med Mange!!



uppdatering!! jag blir med ny dator på torsdag!! =) jippi!!! =)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va bra att du blir med ny dator! :-) Å skippa icas canvas, så slipper du bli lika besviken som jag blev. De vanliga fotonen var dock grymmt fina! Kram

2010-09-01 @ 13:37:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0