Påskhelgen

Ja då var påsken över, jobb i morgon igen.

Men så här har helgen varit.

I Fredags gjorde vi inte så mycket vi var en sväng på stranden (fel dag att välja då det var mycket bättre väder på lördagen) kallt var det, blåste som bara den. Men det var rätt mysigt i alla fall.

Så klart blev det en glass också!







I lördags var vi på familjegympa Selma Theo och Mange körde det, jag passade på att styrketräna, det var skönt.

Sen drog Mange iväg för att fixa motorcyklen, jag Theo och Selma passade på att sova lite middag, för på kvällen på självaste påskafton var det min kusins 20 års fest. Mycket trevligt med hela släkten (nästa i alla fall) kul var det att träffa kusin barnet som är lika gammal som Theo. Inte så ofta vi träffar dem.

Tyvärr började Selma må lite dåligt där, och fick lite feber =(

söndagen (påskdagen) var vi hemma hos svärföräldrarna för middag och mys.

Tänka sig att alla barn (från 2år till 29 år) fick påskägg =) tack tack säger vi! =)

Både Lördagen och Söndagen resulterade i mycket god mat och sällskap.

Dieten denna helg har mestadels bestått av kyckling och lax. men jag klagar absolut inte, det är ju så gott.

I dag har vi mest städat färdigt, det jag påbörjade i torsdags med (städlusten fanns inte kvar på fredagen )

Sen har jag varit och lånat lite klänningar av världens bästa svägerska. jag hittade ju ingen klänning på shoppingturen i Lund, men i Hellans garderob hittade jag minnsan många!! =) Så nu kan jag gå på bröllop på lördag!! =) Men vilken klänning ska jag ha på mig?? hihihi...

Nu hoppas jag på att Theo snart vill somna så jag och Mange kan titta på film i lugn och ro.

Lär ju bli svårt att få upp busarna i morgon och iväg till dagis. Inte för att jag kommer att ha lättare än dem att komma upp i morgon!! 

Skönt att det är en kort vecka denna också, bara tisdag onsdag och fredag att jobba. =)

Hoppas att ni alla har haft en trevlig påsk!






 


Kommentarer
Postat av: Johanna

påsken har varit mysig.... :) er med ser jag :)



haha nej det räcker inte ;) bli med du oxå så kommer du kanske ikapp ;)

2010-04-05 @ 21:11:58
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Vonna♥ - fd. Smultron Mamman

SV: Haha ok ..



Haft en bra påskhelg ?

KRAAM

2010-04-06 @ 06:40:22
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var en generös påskhare som delade ut påskägg till alla "barnen". :)

Här har vi faktiskt inte delat ut några ägg alls. Ludwig äter ju ite själv och skulle knappast vara intresserad av godis och jag och M kan lika gärna vara utan. :)

Däremot fick Ludde ett ägg av mormor. Det var fyllt med kläder och en docka. Så han är nöjd iaf. ^^



2010-04-06 @ 11:52:21
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha menar du jag inte har ett liv förutom bloggen, va va va? ;)

2010-04-06 @ 18:19:09
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken härlig påsk, förutom febern. Jätte fina bilder från stranden :-) Kram

2010-04-06 @ 21:32:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0