I väntan på Selma del.3

Selma

av: Madde

(2005-07-12)

förkyld...fortfarande, ont i bihålerna...annars mår jag ganska bra...men det gör sååå ont...eller det kan säkert göra ännu ondare...men det e jobbigt...känner för att gnälla lite...det e ju ingen inflamation än....o blir förhoppningsvis inte heller....
mange är fortfarande i göteborg...känner mig lite ensam...=(...men det går väl bra i alla fall....
men jag hoppas att värmen lugnar ner sig lite....kan behöva regna....får kanske köra nån sorts regndans..=)....

gått upp 4,5 kilo (visa vågen ialla fall)


Selma

av: volleymadde

(2005-07-17)

igår kände jag en spark o idag...innan har det ju inte varit nått jämfört med detta...=) man kan se magen röra sig..=) det e så häfigt...jag vill bara ligga på soffan o titta på magen, men det går inte...måste städa lite idag...=)...synd att inte mange är här o kan känna på magen...hoppas han kommer hem från göteborg snart...saknar honom

 

Selma

av: Madde

(2005-07-21)

snart semester...jippi...det e bara jobb i morrn oxå...sen e det sem...sem...sem....ooo så skönt...4 veckor...det behövs verkligen...=)
förkyldningen e borta....hoppas nu bara att det blir fint väder, nu när jag ska ha semester....

det sparkas imin mage men inte så mycket som i söndags....men man springer hela tiden här på jobbet, o då ligger h*n mest still men på kvällarn o näterna e det fart...(i natt kunde jag inte sova, vet inte om det rörde sig för mycket eller vad det var)....

 

Selma

av: Madde

(2005-07-22)

magen rör på sig...det e så häftigt tycker jag....

sista jobbe dan o mange kommer hem idag...jippi

ska på 20 års släkt fest....ikväll.syrran fyller 20 på tisdag....=)....

Selma

av: Madde

(2005-07-27)

semester, men jag har inget att göra....allt e sååå tråkigt, e inte alls på humör för att göra någonting...sitter bara här hemma o glor....suck...
tråkigt väder e det oxå tänk om det kunde vara lite fint väder så man kunde sola o bada kanske...men nej inte det...
vad ska jag göra idag, jag har ingen ro i kroppen måste göra nått hela tiden..kan inte ta det lungt mer än en halv dag....=)
tråkigt

Selma

av: Madde 

(2005-07-30)

100 dagar kvar till förlossningen....ojojoj...tiden går fort....
lördag mange jobbar...igen....suck
ska på party ikväll....syrrans 20 års fest

 

Selma

av: Madde

(2005-08-05)

var på mvc igår. nu mäte dem min mage....
hade gått upp ytterligare 3 kilo totalt 6 kilo.
hjärtljud var 148
sf 26? tror jag att det var...
lite högt blodtryck som vanligt....

Selma

av: Madde

(2005-08-10)

fy fan vad allt e tråkigt, vädret e ur kasst...(ösregnar).o vad gör man ...jo ingenting...för man väntar förhoppninsfullt att mäklaren ska ringa o säga att vi fått huset....min pojkvän e o jobbar (fast han igentligen har semester han oxå)
sov dåligt i natt.....lill*n busade som bara den i magen i natt....



Selma

av: Madde

(2005-08-11)

ska åka till öland idag...o allt har redan gått fel....suck....inget blir bra idag kan jag säga...e inte på humör...snacka om hormoner...eller nått...
pallar inte vill bara lägga mig i sängen o somna igen.....
hoppas det blir bättre....så jag kan njuta av att vi är själva bara jag o mange....

Selma

av: Madde

(2005-09-05)

det var längesedan jag skrev....har hänt mycket sen dess...
jag o mange har blivit hus ägare..eller håller på att bli...vi har skrivit papper...så nu e det bara banken kvar...ska prata med dem idag..(har fått låne löfte men ialla fall)

sen har det hänt en tråkig grej...kanske e jag yttlig, inte i vanliga fall men justnu e jag det....jag har fått bristningar på magen...=( det vill man ju inte ha...o det e 63 dagar kvar...jag bara tänker på hur mycket mer det kommer att bli....jaja det e ju sånt man får ta...

annars så sparkar det i magen...det e mysigt fast ibland skulle man ju villja sova när man tänker att man ska göra det =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har en utmaning hos mig :)

2010-04-19 @ 18:18:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Ja det kan jag tänka mig du behöver.... :) hoppas han snart är bra :)



austarlien är nog inte värre än sverige med ormar.... :)



2010-04-19 @ 19:45:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Tack så mycket! Ja hon ska nog föda vilken dag som helst nu! Sååå spännande :)

2010-04-19 @ 20:15:55
URL: http://lisajonasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0