då var det dax igen

I går hade vi en helmys dag, vi fixade lite i trädgården, så nu börjar dem bli lite finare, men det är så mycket man vill fixa. Jag vill ha massor med blommor, men ogräs är så tråkigt att rensa, får kanske ta och köpa lite tråg av något slag och planera blommor i! =)

Sen var vi även och kollade på stället vi ska ha bröllops fest på (igen) var vissa saker vi var tvugna att kolla så det fanns, och så! =)

Det kommer att bli super bra!!

Natten till idag har inte varit så rolig, Theo har inte sovit bra, bara snurrat runder och gnällt, vid typ 4 i morse så vaknade han igen, då var han varm, FEBER igen!! och så hade han ont i öronen.

Nu på förmiddagen har jag och barnen varit hos doktorn, och mycket riktigt dubbelsidig öroninflamation IGEN!! var jag bara lite mer än en månad sen sist! Stackars Theo!

En ny kur med pencelin, hoppas att det biter ordentligt så det inte kommer tillbaka!

Hemma med barnen idag alltså, Mange ska vara hemma i morgon och sen hoppas jag att dem kan gå till dagis igen!

Nu ska jag passa på att vila lite medans Theo sover, blev inte mycket sömn inatt!

Kommentarer
Postat av: Vonna<3 - Fd. SmultronMamman

SV: Nä verkligen inte, men hon mår bra =)



Tack detsamma.

KRAAM

2010-04-19 @ 12:14:26
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Nej sjuk igen!!! Stackaren, hoppas han blir kry snabbt. Kramar i massor <3

2010-04-19 @ 14:22:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

stackars theo... och ja er med som inte får sova :(

2010-04-19 @ 15:03:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0