mina underbara vänner!!!

jaha, då sitter man här hemma, alla ens vänner e på kräftskiva (tyck lite synd om mig=/)
Selma har kräkt idag, slutade kräka vid 12,00  sov lite sen har det varit fullrulle som vanligt, så det känns lite tråkigt att vi inte kunde vara med på kräftskivan, men vi vill ju inte smitta hela gänget....hade ju inte varit så snällt! och selma hade ju inte pallat med det, så är det, hon kommer först!! roligt kan vi ha en annnan dag!!!

Mange var iväg liten stund på svensexa, dem hade haft jätte kul! (lite avundsjuk, jag hade oxå gära haft kul, men jag fick ta hand om kräk, mindre kul!! ) jag missunar verkligen inte mange till att ha kul, han och hans killkompisar hittar på alldelses för lite kuliga saker.  fast det e kanske tur för skulle han inte kunna av nånom anledning så är det MITT fel....så jävla tråkigt när det faktiskt inte alls e mitt fel, han har ett eget val!!!

fick veta en tråkig sak av Anna, det är att J snackar mer än hon uträttar...mycket snack liten verkstad, vi är faktiskt först och främst mammor??!!!! eller? kanske har jag fel, skaffar man barn (jag älskar och avgudar mina över allt annat) så är det dem som kommer i första hand.!!!! inte en fest!!

hoppas kräftskivan blir super kul, saknar er verkligen allihopa!!! känns verkligen som jag missar nått, (vet inte varför?) älskar er anna(min bästaste vän) johanna(du kommer inte långt efter =)..) jeanette och petra och sofi....och rovena(även om vi inte träffas särskilt ofta så har vi rätt kul när vi ses =) och jag vet var jag har er.., har kanske inte MASSOR vänner men jag har BRA nära vänner, och dem betyder ALLT!!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh vännen skulle behöva dig nu..men vill inte störa...vi höres imorgon..stor kram!!! =)

2009-09-06 @ 00:50:00
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gumman, du slipper inte mig hur lätt som hellst heller, bara så du vet :)



hehe ja du stöttar bra genom bara finnas där när man behöver och bjuder på god mat coh lockar med vin haha stor kram!

2009-09-06 @ 11:42:53
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anna

Det saknades verkligen en igår & det var du gumman, men som sagt det kommer fler tillfällen, barnen kommer alltid i 1:a hand. Du é en underbar bästa vän.Låt ingen tro att ngt é ditt fel för det é det inte. Att ha få nära vänner é mycket bättre än att ha många ytliga vänner. Ta hand om dig, saknar dig massor många kramar

2009-09-06 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0