Theo arg!!

tjoho ledig dag i morrn, längtar,(inte för att jobbet e tråligt, men ska bli skönt) men jag måste gå till tandläkaren med lilla Theo han slog i framtänderna, ajaj, kom lite blod! men dem sitter kvar i alla fall! =)

Har massor att göra i morrn, så det hade nog varit skönare att vara på jobbet, ser ut som ett bombnedslag!

Theo han är makalös, han blev så arg över nått imorse, och då välte han ner allt från bordet(tidningar, böcker, fjärkontroller), hällde ut tuschpennor, sen skulle han röja i ett köks skåp också. men där tog det stopp, då fick det vara nog!!! och ännu argare blev han, 2års trots??? suck!!

Måste ringa min Anna gumman idag!! kolla lite inför kräftskivan på lördag!

Känner mig lite krasslig idag, men det går väl över hoppas jag!! för i morrn är det kibox som gäller!! =) ojoj, vet inte hur det ska gå, hihi

ska ut och ta en lite promenad nu, så kanske huvudvärken släpper!! hoppas hoppas!!


puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej gumman!

Allt bra?? Låter trist med tvåårs trots.

Va bra att du missade att lyssna. ha ha

JAg hade varit sen hela dagen på Lugna... inte alls kul. Ska bli kul att ses på lördag. Så får ni träffa min M osså! Ler

Im so happy!

Kramar

2009-09-02 @ 14:41:50
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!

Jadu.. nästa år tycker jag att du oxå ska vara med. Vilken grej alltså.

De hade varit skitkul.. Jag & M snackar om broloppet 10 juni 2010. Men de e en halvmara. Över 2 mil. Får se.. men ska försöka. De e ju nästan ett år tills dess så då hinner man ju träna. Vilket jag inte hann inför detta loppet. Jag hann träna en gång somsagt men de va bara 1 km jag sprang då... men jag sprang på ren jäkla vilja igår. O för varje person jag sprang förbi så kände jag ren & skär styrka. Sjukt de där men bra kändes de.

Massa kramar

Petra

2009-09-02 @ 17:52:00
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha han visar iaf känslor..

jag tror jag avstår kiboxen,..sist jag var det... pajja knäet och jag fick problem med det..... som jag fortfarande har.... haha...kanske skulle sparka rätt det :)

2009-09-02 @ 21:24:35
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0