snurrar, sparkar, vrider och vänder

Usch vilken natt, jag hade glömt hur mycket en 2åring snurrar, sparkar, vrider och vänder sig när dem sover. Theo har sovit hos oss, efter någon hemsk mardröm(tydligen, för han skrek helt galet mycket) och så var han nog lite mammasjuk, för vad han skulle ligga på mig.. Sen vaknade han klockan 05,00 nälling...nälling..    mmm vill du har välling??     mmmm        så det var bara att gå upp och fixa lite välling och hoppas på att han skulle somna om, men nej då pigg och vaken var han. suck.  försökte tvinga honom att sova en stund till men det var ju lönlöst, men han satt i sängen med en bok och jag skumrade lite till.

Halsen min är mycket bättre, så skönt!!

idag blir det tårta!! mums...  kanske någon paket med om jag varit snäll...och det har jag ju eller??!! ;)
Imorrn blir jag ett år äldre...

Tror ni man kan sitta ute och fika idag?? jag tror nästan det, om det blir lika skönt väder som igår, så kan vi ju det, och det verkar det ju bli!!


Tänk att kunna sitta ute och fika den 20 september, det är ju helt galet...vilken under bara höstmånad vi har haft!!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

haha klart du varit snäll =)



jag hoppas med jag varit det haha :)



vad bra blomman fortfarande lever :)

2009-09-20 @ 11:19:03
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: pelle

Ja se den, den är faktiskt bra! Boken är bättre dock ;D

2009-09-20 @ 16:09:51
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: sandra

det förstår jag , händer imorgon för er då?

kram

2009-09-24 @ 21:02:38
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0