snart go natt

Ja så var denna födelsedagen snart slut! den blev ju inte riktigt som tänkt men så blir det ju inte alltid!!

Selma och Theo har gnällt alldeles för mycket, är lite trött i huvudet, kan också beror på att jag varit vaken sen 03,00?!

fick ju en biljett till PINK i novemer om någon missat det?! ska bli så kul!!

Var på lite dåligt humör innan idag, men det gick över efter vi hade varit ute en liten stund, Theo var så trött att han somnade i gungan
   så söt han är...=)

Ringde Nordea för att kolla saldot på konton och vet ni vad dem sa?? jo dem sa:  Vi på nordea gratulerar på födelsedagen 
hihi lite kul!!

Var och handlade mat för en lite stund sen, och jag såg en "transa", det är nog första gången jag ser en här i vår lilla stad!!??!! det var ingen vacker syn måste jag säga. (folk får vara som dem vill och se ut som dem vill,) men detta var verkligen inte bra!!! =)

nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag!! är så trött! hoppas att vi får sova i natt, allihopa!! barnen ska vara hemma i morrn också, jag ska börja jobba kl. 13,00. så vi delar på det i morrn!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: LouiseHultmaN

Finblogg:) allt bra?



kram!

2009-09-21 @ 20:07:03
URL: http://hhhultman.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

haha man är bra trött om man somnar i en gunga.... ;)



ja vin uppskattas absolut.... =) även om tåget är i tid haha :)



ja, vi har lite tid på oss... det blir nog ingen 3rättersmiddag iaf det har vi inte tid med och framför allt inte råd med.... :( inte jag iaf haha... mig passar typ något snabbhak bäst haha...iaf ekonomin.... :) sthlm tar ju ännu mer i pris än de gör här, hutlöst... det stället du nämde har jag aldrig hört talas om haha...



hotellet heter hotel micro ( stavningen vet jag inte om den är rätt haha)

2009-09-21 @ 21:04:48
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

får säga grattis i efterskott då :)

2009-09-22 @ 02:34:19
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

söt unge!

2009-09-22 @ 11:26:59
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0