jultidningar

Snart är det jul!

Igår när vi satt och åt middag så knackade det på dörren, där stod två killar och ville sälja jultidningar, kan ni komma tillbaka lite senare vi äter sa jag, mmm visst det gör vi. sen gick det 5 minuter (vi satt fortfarande och åt) då knackade det igen, då stod det två tjejer som ville säja jultidningar ( vi brukar köpa av dessa) och jag drog samma visa en gång till.

Sen åt vi klart, började plocka undan, och Selma o Theo sprang ut ock lekte lite ( dem hade ju varit inne hela dagen för det bara regnade) då kom tjejerna tillbaka, så vi började kolla lite och köpte lite, rätt som det var kom killarna också, så vi köpte lite av tjejerna och lite av killarna. Fy vad jag är snäll, som köpte av båda. Men nu är det inte lönt att någon mer kommer för nu köper jag inte flera!

Jultidnings tidningarna måste ha kommit med posten igår!! =)

Selma och Theo fortsatte vara ute en stund, sen började det regna men dem fortsatte att leka i ösregnet, hihi.
då hann vi minsann städa undan, och sen dammsög jag också. Tänk vad mycket man hinner med ibland!!! =)
Idag är det fredag! så skönt! Helg igen!! tiden rusar iväg!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe bloglovin är lätt, jag skall lära dig ;) ja ses imorron!

2009-09-04 @ 13:45:03
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0