hosta

inte kunnat sova i natt, vaknade klockan 02,00 av värsta host attacken, sen har jag bara hostat och hostat....så tråkigt.

Strax innan 06,00 vakande Selma och två sekunder senare Theo, suck, bara att gå upp och göra välling, Selma låg och mös lite hos mig, Theo låg i sin säng och han somnade om (precis som jag misstänkte) fick t o m väcka honom klockan 8,00. =)

Är så trött idag, blir sängen tidigt ikväll tror jag!! Tur att jag är ledig i morrn.

Då blir det en sväng in till stan och frisören (hoppas Selma och Theo är snälla, och inte river stället, hihi) sen måste jag köpa nya skor till busfröna igentligen till mig också, men det blir en annan dag typ lördag.

För på lördag ska jag in till stan med Johanna och shoppa en klänning till bröllopet i slutet på månaden (inte mitt, utan någon annans) =) (Hellan vi får ta och shoppa loss en annan gång) Efter allt shoppande så bär det av till Johanna för att fixa till sig och sen blir det fest!! tjohoo..ska bli skoj!!

men först är det torsdag och sen är det fredag!!  jaja tiden går fort snart är det lördag!! =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Absolut går tiden fort ;)

hoppas din hosa försvinner annars borta vi dne med lite tequila på lördag haha :)

2009-09-09 @ 14:55:46
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe nej förstår att det inte gör det..det ligge rpå en fin klänning till the wedding :)



hehe inte vanlig tequila det kan jag inte dricka då kräks jag bara av och andas in det... utan den rose, mumma det är mer osm en likör som bailiys.... :)

2009-09-09 @ 16:04:51
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0