Föräldrar möte!

Idag ska vi på föräldrar möte, shit föräldrar möte, okaj vi har varit på föräldrar möte innan. men helt plötsligt slog det mig. JAG ÄR FÖRÄLDER?! ja mamma har jag ju varit i snart 4år men FÖRÄLDER det känns jätte konstigt på nått vis!!??

Hur ska man vara som förälder?? Som mina föräldrar är eller?! Som Manges föräldrar?! eller någona annans föräldrar??!!(absolut inget fel på våra föräldrar) Hmm...

Jag är väl som jag är det blir nog bäst så tror jag??!! Eller vad tror ni??

Idag är det i alla fall föräldrar möte, så idag är jag en förälder, annars är jag nog mest en vanlig mamma!! =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja ibland kommer man på sådana sjuka saker... hmm jag e förälder. men jag förstår precis vad du menar. man ska ju vara vuxen då? Men känner man sig vuxen =? Nej inte jag iaf. Men du e en perfekt förälder gumman!!

Kramar



ps, föräldra möten e så sjukt trista ler.ds

2009-09-15 @ 13:35:35
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker ni är kanonbra föräldrar :) så var som ni är!



haha ja det är lite skumt. Men vi får väl se...=) R är iaf inget jag vill ha haha

2009-09-16 @ 11:47:00
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0