rekord många läsare......

Igår hade jeg rekordmånga läsare....(inte alls lika många som Johanna inte ens i närheten..suck...men fler än innan =)..) !!!

På fredag blir det restaurangbesök men Johanna som fyller 27!! =) ska bli kul. Synd att jag inte kan ta ett glas vin, måste ju köra!! Går inga bussar hem till mig på någon vettig tid 22.20 eller 02,30 hmm..., och taxi känner jag inte för att lägga pengar på just nu!!!
Men det ska bli kul!!! =)

fick en katalog till jobbet idag, med julklappstips, massor finsa saker, kanske skulle lämna in en önskelista till chefen och hoppas på det bästa!! =D 


dax att äta min älsklings goda SOPPA!! =)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag förstår du inte fattar den meningen, för jag fattar inte den själv heller... haha vad svammlar jag om....ler



glömde säga du kan plocka upp oss utanför mig!! =)

2009-10-07 @ 12:22:10
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha svammel svammel... :) ja vi skall vara där kl 19.15, så en stund innan det..så vi hinner dit till den tiden.. =)



hehe blir inte klar idag, måste ha något och göra imorgon med

2009-10-07 @ 14:23:50
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

alltid kul med lite rekord, det gillar vi :)

haha jag är en väldigt dålig förlorare men nu är det glömt och nya tag igen.

vad roligt då ses vi på fredag då :) kan tänka mig att det blir lite stressigt då ja. men går säkert bra.

2009-10-07 @ 18:12:45
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: mange

Grattis älskling.



Det lönar sig att jobba på bloggeriet ler



Kärlek

2009-10-07 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0