Selma blev så nöjd och stolt

I dag är ingen bra dag!!
C är sjuk igen, stackaren, ska detta inte ta slut för dem, tycker synd om dem.

Men det innebär också att det blir mer att göra på jobbet, och jag mår inte heller så jätte bra idag, men det är bara att bita ihop och köra på!! Vågar ju inte bli sjuk just nu..=/
Hoppas att det inte blir nått av det som lurar i min kropp!!! Kanske kan det bara försvinna och inte bryta ut??!!

Gårdagen var en riktig mys dag, Selma blev så nöjd med sitt ny städade och fina rum, riktigt stolt var hon att hon hade hjälpt till så mycket och att det blev så fint!! =)

Sen cyklade Selma till affären och jag gick brevid, köpte lite saker vi behövde till tacosen som vi åt igår kväll (Selma bestämde, det var bra, för jag hade ingen idé)

Sen badade barnen länge, och sen mös vi till bolibompa. =)

Nu ska jag äta Tacorester mums...vilken måndagslunch!! =)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Mia

åh, tacos är så gott!

2009-10-19 @ 17:28:34
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh det låter ju supermysigt :)



Nej alla kan inte vara sjuka och hemma men det känns nästan som alla är just det, sjuka.

2009-10-19 @ 20:39:59
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0