Karlar..

Precis varit och tränat, passar på att blogga lite i greys reklamen...=)

Jätte skönt att träna, märkte när jag körde hem att oops höger ljus är sönder, så jag sa ju det till Mange när jag kom hem...gissa hans svar?!!

Då får du väl byta den då???

Det kunde jag räknat ut att han skulle säga...hmmm vad ska man med karlar till?? ;) hihi

Ledig i morrn så skönt det ska bli!!  Ska mäta barnen lite så att man kan köpa rätt stl. på kläderna till den, nu när jag ska till gekås....


puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vad ska man med karlarna till egentligen? :P

Hehe ja dom får börja göra det men nu ska dom iaf bjuda mig och johanna i vip-restaurangen sista matchen. dom har insett att vi är värda något tillbaka :P

2009-10-14 @ 22:37:42
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: karln

Ja vad skall ni med oss till?????????

2009-10-15 @ 07:07:56
Postat av: Elin

sv: vi har alltid stuttit ned, i alla år!!!

Men i år så sa dom att vi skulle stå. Jag vet inte om dom yngre gör så? men vi på gymnasiet gör så :) Dom sa "Ni är väl säkert trötta på era profil bilder" och JA de är vi faktiskt :D dedär vart mycket bättre :)

Kramkram!

2009-10-15 @ 07:33:31
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0