cirkus

Usch idag är det regn och rusk, jag som hoppats på fint väder så jag och barnen kunde varit ute och fixat lite i trädgården, kanske gått till lekplatsen, men nu är det bara regn och rusk. inget kul väder att vara ute i.

Tycker jag, Selma och Theo hade säkert tyckt det varit kul att hoppa i vattenpölar, men gummistövlarna finns på dagis!! =(

Ikväll kommer farfar och hämtar Selma, farmor och farfar och Selma ska gå på cirkus, Selmas första cirkus besök, undrar i fall hon tycker det är kul?  hon längtar i alla fall. Sen ska hon minnsann sova över också, i morrn ska farmor och Selma ha en heldag tillsammans (utan lillebror) =).
Selma tycker det ska bli jätte kul! =)

Snart bär det av till eko ska försöka hitta en present, till killen som fyller år på lördag!!

Gått igenom barnens vinterkläder, och inte behöver vi handla massor kläder, förra årets vintekläder var rätt stor så dem passar i år igen. skönt slapp vi handla massor sånt!!


puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

cirkus var evigheter sedan man var på =)



haha, ja jag har svårt och skratta inombords dock haha....

2009-10-01 @ 14:51:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja lätt!! =)

fast det får gärna vara lite varmare då.... :P

2009-10-01 @ 19:43:07
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0