skånesdjurpark

I går var en händelserik dag!!

10.15 var vi i skånes djurpark....var där hela dagen. lite kallt men mysigt var det. vi grillade korv och fick en ordentlig titt på björnarna sälarna och vargarna!! =)

Sen var det full fart hem, då det väntades inflyttnings fest och party. =)
Vi var hemma 16,30 och skulle ta bussen 17,04 så det var snabba ryck om jag säger så, men vi hann med bussen. Var en jätte roligt kväll, men lite fem kamp som vi tjejer tyvärr förlorade!!
Sen bar det av ut...så vi var hemma igen 03,35 =)
Att vi orkade?? fattar inte det! =)

 mina bus barn ska rida..Theo var så trött att han nästan somnade på hästen...=)
  Mycket eld var det på skånesdjurpark igår....här brinner en stock...


 Jag och min älskling!

 Selma och Theo väntar på en liten julklapp av nissen....var en mils kö till tomten så nissarna hjälpte till!! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja han ser trött ut grabben..syrran och dom hade med varit där igår :)



haha nej men jag shoppade ju dessto me ri tisdags haha inga 121kr då.

2009-11-29 @ 20:59:52
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: I D A :)

vilken fin blogg du har :D

gjort idag?

2009-11-29 @ 21:04:05
URL: http://aelfs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj ja då hade ni verkligen en låååång dag men det låter väldigt roligt!!



Hahaha ja så kan det gå. Den bara flög ur handen på henne.



Yes till slut blev det tacos, mycket gott :)

2009-11-30 @ 01:39:42
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0