pizza

En trevlig fest blev det igår!!!

Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder för kamerna åket i golvet och nu funkar den inte!!! Suck jag blir så trött!!
Men det kommer att komma bilder så småningom!! =)

Idag har vi mest slappat, städat lite och tittat på film!  Farmor och Farfar kom med Selma och Theo vid fyra, så vi hade lite lungt och skönt, fast vi saknade dem också såklart.

Bjöd dem på hemmagjord bakis pizza idag (inte för att någon av oss var speciellt bakis) men gott var det! =)

Simba (katten) har också saknat Selma och Theo han har varit lite orolig vankat fram och tillbaka, men inte hittat Selma och Theo , när dem kom hem idag så sprang han iväg, hmmm...=)

Måndag i morrn igen....

natti

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

kul att det blev en lyckad kväll.

johanna hade så kul så hon sov hela dagen idag ju :P



haha nej du är inte ensam!

2009-11-02 @ 00:48:49
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja han var rätt underlig den killen men jag fick iaf superservice haha.



Ja hon bloggade ju där vid 4-tiden :P

Det kan jag tänka mig det brukar ju bli så efter fest.



Ja vi fick ju hitta på något sen trots allt så det blev lyckat.

2009-11-02 @ 16:00:55
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0