PINK VAR SÅ GRYMT BRA

Ja nått annat kan jag inte säga!! Det var grymt bra, vilken show, helt galet bra.

Resan till stockholm började inte så jätte bra. Vi hann inte lågt innan Sj fick datorkrångel, och vi kunde bara köra i 80 km/h.  Hallå hur ska vi hinna i denna snigeltakt???

Efter mycket om och men kunde dem vända tåget och köra med andra ändan!! i full fart!!

En och en halv timme försenade var vi på centralen i stockholm.  phu...

Men innan vi var på hotellet var klockan 19,20 och Evermore (förbandet till PINK) skulle börja spela 19,30. Shit lite panik fick vi (jag o Anna).

Vi kom till globen 19,50 efter att snabbt frächat till oss. Vi missade bara typ två låtar av Evermore så det var ju ok.

Evermore var helt okej, Men inte samma klass som PINK!! Jag kan inte beskriva hur bra och grymt det var!!

Tyvärr funkar ju inte min kamera, så det blev bara lite halvtaskiga bilder med mobilen!

 som ni ser satt vi högt upp, men det gjorde inget, för vi såg bra i alla fall!! Och vilket ös!! =)

När vi kom till hotellet och skulle checka in så hade vi blivit uppgraderade, så vi fick en svit istället för samma pris som dubbelrummet!! tjoho...kunde ju inte bli bättre!! =)

Både jag och Anna somnade rätt snabbt när vi kom tillbaka till hotellet, vaknade utvilade (stämmer vi var inte ute och festade, vi börjar bli gamla två barnsmammor hahaha) gick ner och åt en massa god frukost!! finns det nått bättre än hotellfrukost??

Iväg till centralstationen och tåget hem igen. som såklart följde tidtabellen idag!! =)

Känns skönt att jag är ledig i morrn!!
Mysa med Selma och Theo, har ju saknat dem och Mange!! =) Även om det varit lite skönt att göra nått annat!! =)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0