ÄNTLIGEN

Har dem fixat vägen, så gissa vad jag har ängnat den senaste halvtimmen åt???!!!

Jo den har tillbringats framför fönstret med Theo....oj det var spännande må ni tro!!! =)  Ja tyckte Theo i alla fall!!! =)

Yes nu slipper vi dunk dunk så fort en lastbil kör förbi!!! Underbart!

Börjar 11.00 idag!!! skönt, synd att jag jobbar till 18,00 men så är det, sen är det snabbt hem och frächa till sig lite och så iväg igen och träffa arbetskamraterna!! =)  Tre rätters...hmm om vi orkar!! =)

Nu är det dax att fixa lite här hemma innan det är dax för lämning dagis och jobbet!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, mina grannar blir nog glada om jag slutar lyssna på kent ikväll, efter lyssnat hela dagen..... synd jag har släng min cd-spelar som man kunde gå runt med haha :P



haha önsketänkande får man ha ibland =)

2009-11-06 @ 11:23:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tre rätters lät inte fel. Hoppas ni orkar med det ;)



Oh har dom fixat det nu? Way to go!!



Ingen träningsvärk? Du kanske är bättre tränad än du trodde? :)

2009-11-06 @ 12:20:52
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha bli kidnappad låter kul.... haha... ja iaf när det är av dig...och inte av någon galning s



Jag hade kanske fått stämplen som osocial om jag suttit med det i mina öron och ropat va? typ jämt s

2009-11-06 @ 12:24:28
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0