Aladdin chokladhjärtan

usch vilken dag

  • jobbar mellan 9-18
  • kommer hem slänger i mig lite mat (mange kör iväg på möte)
  • Tar hand om barnen tills jag äntligen får dem i säng efter att dem slagit halvt ihjäl varandra (syskon kärlek)
  • fixa undan disken, igång med diskmaskinen
  • ta in lite mer ved
  • sätta igång en maskin tvätt
  • vika lite tvätt
  • lägga in räkningarna


    jag är slut!!

    äntligen kan jag ligga på soffan äta lite choklad och titta på dem desperata!!!

    sen go natt

    Mange kom precis hem han har varit och handlat också och gissa vad han hade med sig till mig???

    Aladdin chokladhjärtan....gulle!! precis vad jag behövde idag!!

Natti


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh syskonkäerlek är precis vad man vill ha på kvällen =)



oh kanon, då skall vi ha trevligt den 12dec då...vin god mat!! =)

2009-11-24 @ 21:33:07
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Trees

Åh ibland kan det rädda en hel kväll;)

2009-11-24 @ 22:06:48
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0