trött dag idag...

idag har varit en riktig seg dag , alla har varit trötta....

igår var J här o vi grillade o skulle titta på schlager men vi traggade mest..hahaha...
Selma o Theo har inte träffat J innan, o jag har aldrig sett Theo flirta som han gjorde i går...hihih...han var så söt...o Selma tyckte det var jätte kul, stakars J ...   fast det gjorde förhoppningsvis inte så mycket att dem hängde henne i hälarna hela kvällen, Theo somnade 20.00 o Selma 22.00...

inte undra på att dem har varit trötta idag, mmm jag oxå... vi ska inte prata om mange som kom hem typ 3 i natt (varit på fest hos sin bror) o det hade tydligen varit en bra fest...=)


T sov två timmar middag...o jag o S satt o somande i  soffan....mysigt...:)

seg dag...

i morrn e det jobb, Bvc m T som ska få spruta:( o sen hämta fotona hos fotografen...=) fullspäka dag i morrn...=)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Kul att ni hade de bra. Ja klart jag har. Du ska få de nästa gång vi syns. Jo idag mår jag bättre.SKönt.

Kramar

2009-05-17 @ 20:59:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack för en super trevlig kväll, får absolut göras om snart... och det är skönt någon iaf vill flörta med en haha.... =)





2009-05-18 @ 19:59:14
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0