tre röda o tre rosa hjärtan....

snart e det dax för fest hos Johanna...=)

varit på stan en runda....handlat en skjorta till Theo o ett par leggins till Selma... o lite go choklad till mamma...morsdag i morrn ju.

fast hon vet redan att hon ska få choklad, för selma ringde mormor o berättade att vi hade varit o köpte choklad till henne, 6 hjärtan, tre röda o tre rosa....hahaha...vilken överraskning det blev....=)
jag skattade så jag låg dubbel....när selma berättade...hihihi

får se om det blir någon tripp till skånes djurpark i morrn....Theo har feber...så tråkigt, kanske jag o selma o mormor o morfar får åka då utan mange o Theo....hoppas hoppas Theo e frisk i morrn.

sen har vi legat o solat lite idag oxå...så skönt att lapa sol...=)

nu ska jag ta o fixa till lite mat till oss, sen e det dax att göra vid sig och köra till johanna...

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för igår, var trevligt..hoppas ni har en skön dag på skånes djurpark =)



haha nej ingen kan vara så genomsnäll haha..

2009-05-31 @ 10:22:05
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0